Våren är här och jag älskar det!

Igår var det en riktigt mysig dag.. På bussen satt emilia och lisa :) kul med lite resesällskap, sen hopapde även kicki på bussen.. Skolan va slapp.. Vi satt och spela kort, fick ett häfte om studentens aktiviteter ^^ och sen käka vi tårta och sen hade vi redovisning, en toppmysig fredag.. Sen åkte jag hem, sola lite och vid sextiden åkte jag och mamma till majåker för att hämta lite mat och jag köpte grillkött :) mamma lyckades ordna en riktigt lång kö i den lilla affärern (Y) Eftersom jag lovat att va chaufför åt henne ikväll så skjutsade jag henne till filsbäck innan jag åkte in till stan igen.. Första gången jag verkligen har vart inne i samhället filsbäck.. Såg litet, sött och mysigt ut..

Vi behövde lite mer grejjer till grillningen så vi begav oss ner till staden och hjertbergs för att handla lite.. Kvällen blev mysig, väldigt oplanerad :P hehe.. Vi åt gott, var ute och gick i stan, tog en glass på gyllene måsen och åkte lite bil :)

Idag har jag jobbat och det var riktigt kul idag faktiskt.. Har vart på riktigt bra humör de senaste dagarna, måste vara vädret! Tack så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0