Två härliga dagar...

Igår började jag dagen med att träna lite på friskis, efter jag duschat så kolla jag mobilen och då hade sebastian smsat och han lät skitsur för han trodde vi skulle jobba med filmen :P så jag fick rusa snabbt som attans till skolan.. PÅ eftermiddagen lyssnade vi på en föreläsning i aulan.. Sen drog jag och emlila hem till henne och käka knäckebröd och spelade kort :) Efter det gjorde vi iordning oss, sen ramla marre o lisa in också :) Förfesten hade aleksandra hand om, det var mycket trevligt, liten o mysig förfest!

Gick ju inte bra för alla på bussen in till skövde, jag behöver inte nämna några namn :P Sen hittade vi inte lisas väska i min väska så vi skulle gå till resecentrum och kolla om den va på bussen.. Istället hoppar lisa på bussen och jag blir ensam lämnad.. Så jag knallar iväg till bogrens, såg björn gå in i en annan ingång men det va tydligen bogrens det med.. Så jag sprang runt och prata med allt och alla den första timmen. Sen träffade jag emilia tack o lov.. Så vi dansa loss rejält! Jag hade en toppenkväll och många roliga saker hände, va sopännande att se stämningen i skolan idag, framförallt i klassen..

   


Underbart väder har det vart idag, vi satt ute i solen och götta oss.. Det har vart en trevlig dag, alltid gött att slippa vakna själv.. för då kan man prata om kvällens händelser direkt :P aja, ska fortsätta dega ute i solen.. Ikväll blir det skivstångpass :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ska bli ännu mer spännande att se stämmningen efter denna helgens bravader!;)

2009-04-25 @ 18:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0