Snurrar i mitt huvuvd...

Just nu är det massa känslor som rör sig inom mig, allt vad som kommer hända i framtiden, om att saker inte är som man tror (jag har börjat tvivla och ser nu vad som ligger där bakom och det gör mig ganska besviken), sen var det en annan grejj, en person jag inte sett på länge, förräns idag och det var bara onödigt för nu kan jag inte få det ur huvudet, kan inte koncentrera mig på något just nu.. Jag som måste plugga, får ta det när jag kommer hem från spinningen..

Dagen har vart helt okej, gött väder ute.. Inte gjort mycket i skolan, fixat lite med powerpointen, sen har vi bara spelat kort och väntat på att klockan skulle bli två.. Har äntigen köpt nya hörlurar, mina var helkassa.. Sen hämtade vi studentmössorna :) det gick relativt snabbt som tur var, sen fick jag skjuts av matilda hem så det var riktigt gött... Var tvungen att prova mössan ihop med klänningen :) blir nog bra det.. har bara skor kvar att ordna..






Det måste ske en förändring... och det är snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0