Mina knän är ömma...

Dagen började lite tumult.. Skulle vara smart och ta tåget eftersom det är inne tidigare än bussen.. Så även fast jag skulle hunnit med bussen så väntade jag på tåget istället och det visade sig vara dumt, för det kom inget tåg.. Så det kom en busstaxi istället :) och det var ju en upplevelse i sig ^^ men tågen kan man aldrig lita på, så är det bara.. Sen när jag skulle gå till all video där jag skulle bli upphämtad så kommer det fram en äldre kille (utländskt ursprung) och börjar tjöta om massa.. Som tur va gick han efter en stund,, Sen bara det iväg mot karlskoga och Boda Borg! Jag och calle satt i bak och spelade kort ^^ efter ca två timmar va vi framme.. Vi hade det riktigt roligt.. Jag iaf ^^ mina knän är ömma efter allt krypande på golvet i alla trånga små gångar.. Men det är det som är charmen med det också..

Sen vid två åkte vi och käka, jag fick köra lite och det märktes att jag inte var van vid volvo, plus att det var annan stad och okända vägar :P Vid halv fem begav vi oss hem mot lidköping..  Då var det direkt till sirius och så var det ett litet möte, sen gymmade jag och syrran.. Vi var ensamma i hela gymmet ^^ så skulle jag testa löpbandet och det var sjukt läskigt... jag bara stod och klampade och jösses va jag skratta och så tryckte syrran på plus hela tiden så jag fick panik.. samtidigt som hon berättade att en snubblat på löpbandet i nässjö.. det gjorde mig inte säkrare direkt.. Tur att jag bara skulle testa det.. Sen solade vi och efter det åkte vi till lägenheten och hämtade posten..

Fick papprena om kongressen med UA i göteborg, verkade lite spännande.. Får se om jag tycker det är intressant eller om det suger.. Marre kunde inte följa med så jag får se vem det blir,, Vill nog inte åka själv.. Får se om det blir något över huvudtaget,, Men det vore tråkigt om det skulle bli så..

Imorrn ska jag till idrottens hus och kolla på boxningsgala, fick två fribiljetter av krook :) Hoppas jag kan få med mig någon ^^ det är ju tivoli på framnäs också.. virvelvinden brukar vara sjukt rolig, men vill gärna köra klon! mohaha.. min favvo.. Ska kolla sex and the city nu :)

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0