Lisa på högvarv!

Jag har sån överenergi, träningen ligger försent ^^ men jag hoppas jag kan somna sen.. Blev träning sen och det var sjukt gött, kände mig ganska stark idag, förutom i armhävningar höhö... Sen fick vi reda på att evelina ska ta ett break till hösten :( sen kommer hon säkert att bli gravid :( sad.. Hennes pass är så bra ju :) typsikt,, Men aja, får ta vara på det som är kvar.. Jag och amtilda var kvar sist på friskis som vanligt, sen åkte vi hem med lille hugo :)

Jag har hittat en sida med historier utan poäng, så jävla kul! Här får ni några smakprov:
Det var en gång två elefanter som var ute och flög. Så flög den ena in i en lyktstolpe och dog men då sa den andre:
"Det gör inget för min pappa är strumpstickare."

Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
"Du har en bulle i ögat!"
"Va? svarade den andra.
"Du har en bulle i ögat!"
"Va?"
"Du har en bulle i ögat."
"Va, jag hör inte för jag har en bulle i ögat."

"Tänk dig att du har ett hål genom hela jorden och att du släpper ned en sten i det. Hur långt faller stenen?"
"En och en halv meter, sedan kommer den lille, gröne stenätaren och äter upp den."´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0