Lika strålande som solen...

Idag är jag på lika strålande humör som solen! Det är kanske just därför jag är på så bra humör, pga av att man får lite sol på sig :) Fastän jag var ledig idag så åkte jag till skolan, för vad gör man hemma en dag? Inget, då har man faktiskt roligare i skolan, speciellt om man slipper engagera sig.. Fast jag gjorde en hel del :) skrev färdigt filosofigrejjen, sen gjorde jag färdigt resereportaget som ska in nästa vecka, blev dock lite för långt, så jag ska se om det går att korta ner det.. Det är i skolans bibiliotek jag verkligen kan fokusera mig.. Kan man kolla på folk om man har tråkigt ^^ Sen kom marre och gjorde mig sällskap.. Sen busa vi runt i skolan och efter det väntade jag till deras engelska började så gick jag till bussen sen..

Har beslutsångest om jag ska träna ikväll, om det är någon idé att lägga sig ute och sola.. Usch.. bestämmer mig om träningen om någon timme, börjar ju inte förrän 19.30.. Vore iofs gött o träna, men aja.. Måste kolla lite på redovisningen tills imorgon :) ska bli kul med diskussionen i slutet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0