Ge mig en bil...

Jag hatar kollektivtrafik.. Slutade klockan 15.20 idag och om jag hade haft bil hade jag vart hemma 15.35 istället kom jag hem 16.00.. Hur kul är det på en skala? Jag blir så trött på skiten! Dagen i skolan har inte vart lila ovärd, började med psykologi, men då hade vi eget arbete, efter det hade vi filosofi som troligtivs är årets konstigaste ämne.. Huvudet är helt slut efter dom lektionerna.. Vi delade in oss i grupper idag och hade diskussioner och sen klämde emilia ur sig en sjukt rolig kommentar, jösses vad alla skrattade, första gången jag sett vår lärare skratta så mycket, han är ganska tyst och tillbakadragen annars.. Jag och emilia tänkte dra hem för vi var så trötta... Men sen blev vi kvar på matten iaf och sen tänkte vi skita i naturkunskapen, men istället så gick vi och fråga om vi fick "jobba" med ett annat arbete men det fick vi inte så det blev att vi var på alla lektioner iaf, duktiga oss..

Idag blev det ingen Kibox, men jag var i stan och solade och imorrn tänkte jag gymma lite innan jag ska till skolan, har en föreläsning kl 13-15.. Sen ska vi hem till emilia och göra iordning oss inför kvällen, blir troligtvis ingen brännboll om det är dåligt väder och kallt vilket det ser ut att bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0