En härlig första lovdag...

Dagen har vart bra.. Brorsan väckte mig vid nio och en timme senare åkte vi in till stan.. Medan pappa tränade var jag och brorsan på rydéns.. Killar är bra konstiga när dom provar kläder, dom tar med ett plagg, testar, tar på sig går ut.. Hittar ett nytt plagg och provar och byter om.. Vi var nog i provhytten fem vändor. Jag fick honom att köpa ett par byxor jag tyckte va fina från elivne, sen köpte han ett par svarta cheap monday jeans :) Efter vi vart där nån timme gick vi tillbaka till sirius och pappa var precis färdig då :)

Efter det åkte vi till trollhättan, tror jag somnade en stund :P Där käka vi god lunch, sen köpte jag mig ett par beiga chinos och sen åkte vi till junkyard, grymt cool butik (snygga killar i de också :P) Där köpte brorsan en hatt, en jacka och ett par shorts :) Sen åkte vi mot lidköping.. Jag åkte hem till marre, där tjöta vi och bara umgicks, sen tog jag bussen ner till stan och tränade :)

Och nu är lisa på gång igen! Har hittat en systemkamera jag vill ha.. Ska ringa på den imorrn.. Jag bara längatr efter att få springa omkring och ta kort på allt och alla ^^ framförallt att lära mig att ta bra kort :)
Så som veckan ser ut blir det götet imorrn, lager 157 på onsdag, kanske boda borg på torsdag, sen får man se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0