En fruktansvärt bra påskafton!

Min påskafton blev riktigt bra.. Dagen började med att jag letade efter mitt ägg, mamma hade faktiskt gömt det på ett bra ställe, en synligt men ändå gömmande ställe ^^ Sen var det ut och pressa några timmar i den härliga vårsolen :) Sen började jag göra i ordning mig... Sen fick jag skjuts till skaraberg och julia :) Var underbart att träffa henne igen, vi kan verkligen prata om allt med varandra.. Träffade jossan och hennes pojk också, så det va skojj.. Sen tog jag och julia en underbar promenad till en klasskompis till henne, vi vinade lite påvägen dit.. Där träffade vi fanny, var riktigt längesen jag såg henne med, hela kvällen blev väldigt nostalgisk.. Vi lyssnade på gammal musik och satt och tjöta på uteplatsen, riktigt mysig förfest.. Sen åkte några bil medan jag, julia och emma gick till stadt.. Där möttes vi av brorsan och några kycklingar till honom.. Stadt va riktigt roligt! Jag gick runt och bjöd folk på monkey mints och gick runt och prata med massa trevligt folk.. Träffade ännu fler gamla hangelösabor... Jag bara kände 4H ruset inom mig ^^

Jag hade en toppen kväll, vin gör mig otroligt glad, ibland till överdrift.. Sen kvart i två så kom några kompisar på att vi skulle hinna med bussen och tur var det för annars vet jag inte hur jag skulle komma hem.. Där träffade jag matilda på bussen som jag fick sällskap av ;) jag råka slå i käken redigt hårt också, det var en grejj vid fönstret, aj säger jag.. men kvällen blev toppen..

Idag mådde jag som förtjänat.. Huvudvärk ^^ kollade på reprisen av robinson och sen va jag ute o solade lite.. efter det pyste vi in till stan.. Jag och matilda tränade lite, stoffe och matildas kompis va med också fast dom skötte sig själva :P Sen duschade vi och åkte till birgers och käka glass.. testade den nya nogger mint och det var mummsig.. Sen blev jag lämnad hemma för dom andra åkte till pappa och sa hejdå till brorsan.. Men jag fick ju kvällen med honom igår :)

Nu ska jag kika på tv och njutsa av den sista fria kvällen,, Imorrn blir det min internationella pluggdag! Jag kan ju inte säga att jag längtar direkt..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0