En dag utan sol...

Idag har det vart mulet och regn, men det har inte gjort så mycket för jag, matilda, frida och fredrika tog en roadtrip till lager 157. Vi anlände dit klockan 10 precis när det öppnade, var inte så mycket folk :) Köpte bara en vanlig svart tröja och ett par trosor ^^ billigt och bra.. Sen käka vi på sybilla :D köttbullar och mos är fina grejjer.. Sen kika vi lite i affärerna runt om, sen vid halv två pyste vi hemåt igen... Hade en riktigt trevlig dag :)

Igår var jag i göteborg med lisa och marre :) Vi gick på stan, käka och kolla på folk :) Köpte en klänning på cubus som jag funderar att ha på utspringet, lägger upp ett par bilder här, så kom gärna med en åsikt om vad du tycker.. Sen när jag kom hem till stan träffa jag brorsan så spelade vi biljard, sen åkte jag hem till marre där även lisa befann sig.. Vi kikade på roadkill 2, hyffsat bra faktiskt :)

Ikväll väntar träning på sirius, är lite halvsugen.. Blir spinning & core.. Core har jag aldrig testat så det kan bli spännande,,

   

Kommentarer
Postat av: Mellis

keep it :D

den var ju hur söt som helst! :D

2009-04-08 @ 18:07:01
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: julia

perfekt utspringsklänning! :D jättefin :D

2009-04-10 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0