Det blir en mjukstart...

Idag var det lite halvsegt att gå upp, men väl i skolan var det trevligt.. Satte mig i bibblan det första jag gjorde eftersom jag hade en halvtimme innan lektionen började.. Höll på med mitt resereportage i svenskan och det var riktigt kul, jag fick reda att den skulle in om en vecka och inte idag, så nu hinner jag göra om den :) Men det var istället idag som filosofin skulle in som jag trodde skulle va inne på fredag eftersom han höll på att svamla om det innan lovet. Så den ska jag skriva färdigt nu.. Sen hade vi iaf psykologi och då fick vi reda på en inlämning som vi skulle göra, den lät lite komplicerad, men det ska vi nog kunna fixa det med..

Sen hade vi filosofi, våran lärare är som ett femårigt barn som frågar varföör hela tiden för att vi ska tänka till, otroligt frustrerande.. Sen hade vi äntligen lunch, magen kurrade rejält.. Sen hade vi matte och då gick vi igenom lite nya saker som man fattade vilket var skönt.. Innan vi åkte hem fixade vi lite med en power point som vi ska ha till redovisningen i naturkunskap på fredag.. men sen fick jag reda på att jag är i princip ledig imorrn och på torsdag, jösses va jag hoppade och skuttade i korridoren.. Även om jag måste till skolan ändå.. Bland annat för imorrn ska vi få våra STUDENTMÖSSOR!! Då kommer nog feelingen.. Ska prova klänningen och studentmössan tillsammans imorrn då :D

Senare ikväll blir det KiBox med matilda :) Sen blir det iaf en sovmorgon imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0