Dagen har vart upp och ner...

Dagen i skolan har rent ut sagt varit fruktansvärt ovärd! Vi kom in vid nio och skulle ha lektion 09.40, vi hade en genomgång på tio minuter sen fick vi jobba fritt.. Sen hade vi ett hål i fyra timmar eftsrom vi inte hade någon svenska heller, så jag var i skolan från 9 till 14.30 helt i onödan egentligen! Tur att man har vänner.. Vi var i bibblan en sväng, käka lite, spela kort (vilket var riktigt skojj idag) sen tog vi oss en tur på stan.. Sen när vi kom tillbaka skulle jag skriva ut svenskan och jag försökte på fyra olika datorer med det kom inte ut något, jag undra vad det var för fel för alla andra lyckades skriva ut.. Men så kom den enkla anledningen att mina papper va slut, alla elever får 300 utskrifter (undra vart alla dom papprena är :P)

Sen hann jag va hemm en timme ungefär, han käka och kolla på sex and the city innan jag for in till stan med matilda :) Passet var otroligt kul idag och alla tjöta och skratta innan, alla var nog lite flummiga ^^ Alltid lika kul när samma folk är där, man känner sig som en liten familj ^^

Och jag kan meddela att idag är det 50 dagar kvar till studenten, helt sjukt!! Och ännu mer sjukare är att bara 38 av dessa dagar går vi i skolan! På onsdag blir det fest i skövde, innan blir det brännboll vid fyra och sen förfest och sen drar vi dit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0