Utgång ikväll!

Sitter på dagens sista lektion och försöker ladda inför kvällen, för då är det utgång!! Ska bli skojj, skönt att veta att man inte ska göra något imorgon så man kan sova ut =) Vi blir sex tjejer på förfesten och sen ska vi till stadt! Jag hoppas på en kanonkväll! Få se vad som händer nu efter skolan men ska väl duscha o fixa iordning sig =) Kanske ska låna en klänning av anna =) Ska kika lite på vad jag har hemma med :) Gömde mig i vårt kappskåp i skolan, skulle skrämma lisa, så jag vet inte vad jag gjorde men mina leggings gick sönder iaf och det blev ett litet köttsår på knät :P Så himla typsikt mig :P hahah.. Nu ska jag lyssna på irene =)

PARTYPARTY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0