Unga aktiespararna i Lidköping..

Japp, jag har vart på möte =) Och jag kan meddela att nu är vi verkligen på gång.. Anders har vart duktig och ringt runt och fixat och vi har fått lite uppgifter tilldelade som vi ska ordna.. Några saker som ska göras; starta en skolförening, skriva en insändare till nlt, prata med spana in och ringa runt endel samtal, det är bara några utav dom sakerna som ska göras.. En kompis till Anders var även där idag och tog lite kort till våran hemsida..

Annars har dagen vart bra, skola och sen åkte vi hem till marre, jag o lisa =) va riktigt mysigt, kändes precis som i ettan när vi låg där och skratta i marres säng ^^ Sen åkte vi ner till staden igen och på busses satt min söta mormor så prata lite med henne.. Sen va vi med calle och hans kompisar på gabriels när han firade sin 18 årsdag.. Sen UA möte och sen träning =) va helt uppspelt av ingen anledning, för att jag va trött troligtvis... Sakna KiBoxen, men va på skivstång idag istället, allt kändes lite segt idag :/

men nu ska jag sova, är en dag imorrn med, vi ska till banken då igen ^^

marres konstverk =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0