UA lidköping

Ikväll så var jag på årsmöte med Unga Aktiespararna i Lidköping =) Anders är nu ordförande och den här hösten kommer bli toppen, det är vi alla i styrelsen säkra på! Vi kommer annordna en massa roliga och nyttiga aktivteter där olika företag kommer och berättar om deras verksamhet bland annat.. Om du är intresserad av att bli medlem så är det bara att höra av sig =) Som medlem får du en massa bra förmåner! Man behöver inte ha några förkunskaper om aktier och sparande för det är det vi ska lära oss och det är ett perfekt tillfälle att få tips till ditt framtida sparande, för det häller att börja i tid! Det är en kombination av nytta och nöje!

Här är hemsidan ifall ni vill kika lite mer, vilket jag tycker att ni borde göra! =)

http://www.aktiespararna.se/unga-aktiesparare/

Ha det toppen!


Kommentarer
Postat av: Diana,

Hej Du Lisa !

haha, jag hade ingen aning om detta faktiskt, calle brukar planera en massa åt mig, så jag har ingen koll alls, . haha får ta ett snack med honom ^^,



Ja prata med elina :)

får kolla in sidan, och vad detta innebär :) hehe,

ha de super!

2008-09-11 @ 23:22:53
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0