Tisdag...

Så var tisdagen snart förbi, har vart en halvstressig dag.. Hade Filosofi och Psykologi, det är två riktigt intressanta ämnen =) gillar tisdagen pga just det som annars är ganska lång :P Sen hade jag körlektion idag, gick hyffsat fast jobbigt med enkelriktade gator med placeringen och det.. Både Lisa och Lina ifrån skeby/källby tog körkort idag, stort grattis till dom :)

Sen följde lisa med mig hem, laga lite käk.. Sen åkte hon in till stan för att träna, jag ska inte in förrän vid sju.. Då är det Kibox med matilda som gäller.. Sen ska jag lägga mig så fort jag käkat o allt sånt.. va så sjukt trött när jag gick upp imorse..

Har även köpt biljett till spexet nu, ska bli sjukt kul =) Fast det är ju inte som det var i ettan, dom har ju blivit mycket snällare.. Kommer ihåg när man satt där, har nog aldrig vart så rädd..

Såg även en som hade en sån där rutig kjol jag har, det va riktigt snyggt, hon hade den till svarta leggings så man kanske ska testa det, vill ju ha den i skolan med.

Men ska ta det lite lugnt nu, eller chilla som marre säger ibland ;P



Kommentarer
Postat av: Chrisse

Spexet var för snällt redan när du gick i ettan ju ;P vi fick inte göra något som vi verkligen ville göra mot er ^^

2008-09-16 @ 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0