Tajt, men det ska nog gå..

Är så trött på min utväxt nu, så jag ringde till salong axelsson och fick tid imorgon! Tråkigt att syrran inte jobbar i stan längre, har inte vart hos någon annan frisör sen jag gick i 8-9:an tror jag :P Gud va konstigt det kommer vara.. Jösses, den tanken slog mig precis, men det kommer bli tajt..  Har klasstid kl 9.15 sen samling i aulan 10.15 och sen frissan vid 11 och sen tillbaka till skolan vid 13! Hoppas jag hinner.. Men gött att få det gjort nu iaf, men ska inte klippa mig, det får syrran ta när hon kommer hem någon helg =) För jag har sjukt slitet hår just nu och jag får hålla på att klippa lite i luggen hela tiden :P Känns som att det bara växer :P haha..


Kommentarer
Postat av: elina

okej, det låter kul ! saknar ekonomi lite faktiskt, nu är det ju bara vanlig samhäll.. och det innebär bla. historia C och jag ogillar historia ganska mycket.. ska se om jag kan ta bort det ;) hehe

men har valt till intenationell ekonomi o rättskunskap som ni har som obligatoriskt, så de känns bra :) !

2008-09-02 @ 18:31:47
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha :) hoppas håret blir bra nu då, lycka till kanske jag får säga. :D



Fan vad jag saknar er eller,

vi brukade ju alltid ses typ varje dag när jag gick i skolan, nu är det ju inte så längre :/ Men måste försöka göra ngt i helgen? eller hade ni fullt upp? Vill ha en myspyskväll snart igen (:

och kolla igenom reskataloger och sånt där myspys.



2008-09-02 @ 20:46:57
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0