Speciella stilar..

Kollade på idol nyss och vilka coola stilar endel har egentligen och vilka röster.. Det är så otroligt för mig, för jag är i princip tondöv, det är tur att ingen hör en när man står i duschen och sjunger och man tror att man är en världsstjärna.. Det måste låta hemskt, men jag gör samma sak varje gång :P fattar inte varför man just ska sjunga i badrummet :P men aja.. Jag gillar verkligen personer som sticker ut.. Det kanske är för att själv så gärna skulle vilja göra det på nått sätt, men jag varken har modet eller vet på vilket sätt jag skulle göra det.. jag vill ha en egen stil.. Det gäller bara att hitta den och lita på sig själv :)

(tror detta kan bero på att jag tänker på vad alla tycker och tänker, därför vill jag bo i en större stad där folk har olika stilar o personligheter, för här i lidköping ser alla likadana ut och det är tråkigt!)

Nu ska jag hoppa in i duschen och förvandlas till en ROCK STAR!  haha





Kommentarer
Postat av: Mellis

haha, söt du är :)

Men lita på dig själv, och kör din egen stil.

Jag vet att det är svårt här i lidköping, men du kan ju alltid bryta den där tråkiga trenden att alla coola typer måste se likadana ut.

Stå på dig Käsebaby (v)

2008-09-04 @ 22:37:32
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: Mellis

haha, söt du är :)

Men lita på dig själv, och kör din egen stil.

Jag vet att det är svårt här i lidköping, men du kan ju alltid bryta den där tråkiga trenden att alla coola typer måste se likadana ut.

Stå på dig Käsebaby (v)

2008-09-04 @ 22:40:28
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: Diana

hehe kör på Lisa :)



tror att du är en stjärna på att sjunga faktiskt ;) haha !!



vi var där bara på klassresa .

hehe, det var trevligt.

men åker inte alla samhällsresor typ på en veckas utomlandsresa eller? :O känns så iaf*

så 3 dagar i Danmark avr väl inte att hurra för,. men det var bättre än inget :)

2008-09-04 @ 22:55:12
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0