September börjar gå mot sitt slut...

Nu är det inte många dagar kvar i september, sen kommer redan oktober.. Tiden går så fort.. Och imorrn är det skolfotografering, hatar det, man vet inte vad man ska ha på sig, ska man skratta eller inte.. och så kommer jag självklart få stå på den sidan jag inte vill.. Usch! bara massa problem..

Igår kväll fick jag även ett samtal från J:s kompis, som hade tagit hans mobil o tagit mitt nummer o skulle jävlas.. Jag palla inte så jag avsluta ganska snart, senare fick jag ett sms från J där han bad om ursäkt.. Sen börja jag prata med honom på msn och vi pratade i 1,5 timme.. Och det var då jag insåg hur mycket jag saknat det, bara det där socialsnacket, om allt och inget, han är verkligen den roligaste och trevligaste killen jag träffat (veligaste och knasigast också för den delen :P) men det känns så skönt att ha pratat med honom, hoppas vi kan göra det i skolan också! :)

Remember the titans var för övrigt grymt bra, top tio lätt!

Sen vid halv tre gick jag o la mig.. När jag vakna fick jag sms av marre o hon fråga om jag ville följa med till skövde en sväng och det tackar man inte nej till :) Vi gick i lite affärer, hitta en jäätefin kavaj, köpte den dock inte ´men funderar på att göra det.. Sen när vi skulle ifrån skövde körde marre fel och jösses va jag skratta, och sen börja vi skälla på varandra :P sen ser vi våran lärare rusa över ett övergångställe.. Så skratta vi ännu mer =)

Sen tittade jag på ibk i idrottens hus med pappa, var riktigt skojj =) många mål och en helt okej match :) Kommer nog bli en hel del innebandy nu i höst :P Kollar just nu på ensam mamma söker, supermysigt program!

Ska lägga mig tidigt idag, är trött och förkyld så nu kanske veckas träning är förstörd!! FAAN!! hatar att vara förkyld!






Kommentarer
Postat av: Per

Inte bara en bra film utan Uppsalas bästa nolle-grupp :-) Kram syrran!

2008-09-29 @ 09:27:20
URL: http://www.metrobloggen.se/punkrock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0