Saknar...

Jag har kommit på att jag saknar min kamera, efter att den gick sönder har jag inte skaffat mig någon ny.. Jag saknar att springa omkring med min kamera och ta kort på allt och inget.. Måste nog skaffa mig en ny, för jag saknar verkligen att ta kort! Känns som jag inte gjort det på evigheter och jag saknar det.. Ska nog kika runt lite nu, för när jag vill ha något kan jag inte sluta tänka på det, så nu ska jag göra något åt det.. Detta är något jag inte kommer se som en utgift snarare en investering =) Kort är något som är roligt att ha i framtiden, det är där man sparar endel minnen som man inte kommer komma ihåg annars..

Skulle vara roligt med en systemkamera, men det är nog både för dyrt och otympligt. Men åhh va roligt det skulle vara! Tänk att kunna ta bra kort! att få lära sig använda en systemkamera och kunna utnyttja alla funktioner.. Ahh va roligt =) men det är nog bäst att jag slutar drömma nu ^^




Kommentarer
Postat av: Diana,

jag vill också ha en systemkamera,

men som dus äger, dyr och lite osmidig ^^,



men undebrara kort kan man iaf ta me dem !! :)



<3

2008-09-10 @ 14:17:58
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0