Redan torsdag..

Så var det redan torsdag, veckorna bara springer förbi.. Känns som man inte hänger med.. Men allt flyter på, man går upp, går till skolan, kommer hem, tar det lugnt, pluggar lite, tränar, hem och käkar o sen sova.. Allt rullar på..

Idag har det var en lugn dag, hade sovmorgon till 10.40 men åkte in till stan vid tio för att hålla marre sällskap snäll som jag är ^^ vi satt i rasthallen o tjötade med jonatan i klassen.. Sen hade vi rättskunskap och sen käk, var proppfullt i matsalen idag men jag o marre tog ett bord så hämta dom andra käk till oss.. Då kom det två lärare o satte sig brevid oss, så typsikt när man håller platser, men vi fråga dom snällt om dom ville flytta längst ut på bordet o det gjorde dom ^^ Sen hämta vi anna och sen hade vi marknadsföring.. När vi var på väg till A-huset så kika jag in i ett klassrum och såg J där, känns som man inte känner den personen längre, vill knappt hälsa på honom längre, får en konstig känsla när jag ser honom, lite av obehag, eller så är det för jag skäms, vet inte riktigt.. Men jag gillar det inte.. Önskar bara att jag slapp se honom så att jag slipper den känslan, trodde faktiskt han va mognare än så.. Men man slutar aldrig att förvånas.. Kommer väl fortsätta såhär antar jag.. Lika bra och låtsas som jag inte vet vem han är.. Jag som alltid brukar vilja hälsa på folk, men med honom är det annorlunda.. Önskar att jag inte var så patetisk men nu är det som det är..

Ikväll blir det iaf UA möte =) Jag o marre ska lägga fram två förslag ^^ haha.,, Hoppas att det inte tar för lång tid idag :P


finns det en ände på allting?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0