Myskväll som förr ^^

Lördags kvällen tillbringades med marre och lisa, vi hade en klassisk filmkväll sånna vi hade varje helg i ettan! Det var dundermysigt! Först åkte vi till hjertberg och köpte lite glass och fruktsallad av vår övertrevliga klasskompis rasmus ;P Sen vidare mot all video, där det var fullt med folk, alla skulle väl kolla på film när det var sånt busväder som det var igår (tur att vår dundermarielle har körkort) Efter många om och men så valde vi en film som hette The skeleton key, men Kate Hudson.. Först kollade vi lite på americas funniest homevideos, det är ett program jag verkligen sitter och skrattar åt :P Sen kollade vi på filmen och den va riktigt bra faktiskt, den kan jag varmt rekommendera =) Sen fortsatte vår klassiska myskväll med att snacka om allt och inget i marres säng ^^ med vår allas ko =) Det blev en riktigt bra kväll!



Idag har jag jobbat mellan 9-14.30 så nu känner jag mig rätt seg... Ska kolla på "hur man blir av med en kille på tio dagar" strax.. Regnet öser just ner utanför mitt fönster som det gjort hela dagen idag.. Perfekt mys och filmväder, einar ska nog också få kika lite på filmen =) alltid roligare att kolla med nån ^^ även fast han inte säger så mycket :P




Tack för en trevlig kväll marre & lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0