Mysdag till max...

Idag har det vart en myspys dag rakt igenom.. Åkte in så jag var i stan vid 10 då gick jag o lisa till hannah som befann sig i hennes pojkväns lägenhet =) Vi var där en stund innan vi gick till skolan.. Vi hade temadag, först gick vi tipspromenad.. Sen  döpte vi den söta hunden i biblioteket, den heter nu Irené, för att hylla vår otroligt söta lärare.. Hon bara skrattade.. Sen gjorde vi inte mycket mer i skolan, vi hade bokprat och dom som föreslog oss böcker var inte bibliotikarier utan de la gardies vaktmästare, va kul när vi såg att dom skulle prata, trodde dom skojjade med oss..

Sen efter skolan åkte jag till skara för att besöka min allra äldsta och bästa vän Julia =) och när jag hoppar av bussen träffar jag ida =) och sen kom maria också så det böev en liten återförening där ^^ va grymt trevligt att träffa julia =) vi satt och snacka skit om allt och inget.. Sen vid kvart över sju kom mamma och hämtade mig, så övningskörde jag hem..

Sen hade jag och mamma myskväll, vi laga mat tillsammans, blev kötffärsspett och klyftpotatis med tzsatsiki, vitlöksbröd och grönsaker, va mummsigt på hög nivå.. Vi kollade på idol också och min nya favorit är hanna..

Lyssna på den här nedanför =)

Ska nog sova snart, är ju en dag imorrn med, redan fredag ju, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit (som ida skulle sagt ;P)
Då är det spex och fredagsmys som gäller ^^ ska bli jättekul!


"ingen behöver veta vart den kommer ifrån"

ett grymt bra uttryck!





Kommentarer
Postat av: Mellis

visst är hon bra!!! hon är också min favorit :)

2008-09-19 @ 00:06:39
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0