KiBox...

Jag och Matilda var idag på KiBox, vårat tisdagsnöje ^^ Och idag var det riktigt kul, fort gick det också (tiden alltså) Vi kände nog igen hälften som var där.. Både dom man känner/känner igen från skolan och dom som vart på passet tidigare.. men störde mig på en kille som var med som typ inte gjorde någonting, han såg så jävla nonchalant ut, om han tycker det är så tråkigt så ska han faan inte vara där heller, jävla nöt! Men annars va det bra ^^  Lina var där så jag hann allt med att gratta till körkortet också..

Sista övningen springer man mot dom som står på andra sidan, matilda fick "gubben" från förra året som svetten verkligen skvätter om, men det är sjukt kul när det är så blandade åldrar som det är :) Det är en sak därför jag gillar friskis så mycket och träningen blir verkligen vad man gör det till. Lisas kille va med och det känns verkligen som han haft inställningen till pass att det är töntigt och klen träning, men jag tror han ändrat uppfattning nu :P Han såg rätt trött ut efter :D så som man ska se ut! Ska bli skönt att krypa ner i sängen.. Ska läsa lite i min nya bok som jag lånat i svenskan, kort kjol heter den och den är skriven av Christina Wahldén.. Hoppas den är bra!

Men en sak blev jag grymt besviken på.. Kommer inte vara någon KiBox på TVÅ VECKOR nu, skandal! Hon skulle bort och hitta ingen vikarie, så det blir skivstångspass istället.. Så nästa vecka blir det mycket skivstång och kombinationpass skiv&spin men det kan nog bli bra =)

SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0