Karl-Bertils jul...

Är hemma hos pappa en stund, jag, syrran och Christoffer var hos pappa och käkade en jättegod middag och en smarrig efterrätt :) Mycket trevligt.. Sen började det diskuteras vart vi skulle fira jul och av nån anledning så kom vi tänka på julafton.. Då kollade vi på Karl-Bertils jul och då är han ju snäll mot dom fattiga och alla vi tyckte det va så bra och mormor säger åhh va bra! Tänk va snällt av honom ^^
Sen en halvtimme senare när vi öppnar paket så får mormor en ko av pappa i julklapp.. Hon bara, vad är det här? Du har skänkt en ko till ett behövande barn.. (en god gärning alltså :P) Varför det? haha.. Snacka om dubbel moral, tyckte hon Karl-Bertil va så snäll egentligen ;P hahah..

Okej, ingen fattade nog men jösses va vi skratta :P

Har även pluggat det jag skulle göra idag så nu har jag gjort läxorna tills imorrn :) duktig som jag är.. ibland.

God jul på er ;P haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0