Känns som jag fått en liten hjärnskakning...

Tack vare anna så känns det som jag fått en mindre hjärnskakning!!
Jag skulle lägga in mina grejjer i skåpet och lutar mig framåt och hon puttar in mig så mitt huvud åker rakt in i skåpen och så lyckas jag bita mig själv i tungan samtidigt.. Det gjorde ont men självklart så skratta vi bara åt det :P Måste sett otroligt roligt ut..

Sen hade jag dubbellektion, gick ganska så bra tror jag =) ska påt imorrn igen. Sen hade jag tydligen en dubbellektion på osndag också :P

Håret blev för övrigt bättre den här gången, men gud va dum man kände sig :P

Sen var jag på skivstång & spinning, träffade K innan jag skulle in på mitt pass, så vi tjöta lite =).. Va segt att träna idag, kan bero på min huvudvärk efter smällen i skåpet :P eller för att jag bara ätit frukost, en macka och två äpplen på hela dagen..

Vi träffade även R och F när vi gick ifrån skolan, dom var hemkomna från Rhodos, bruna och fräscha var dom, så orättvist.

Sen när jag kom hem käkade jag kyckling, bulgur och tzatsiki, otroligt gott så där efter träningen :)

Ska sova nu för imorn väntar skola, körlektion, träning mm..

ha det toppen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det du som börjat med kodnamn eller? ;P

J och K och R och F och V och allt vad det nu är^^ Det gäller att ha koll och tänka till för att hänga med i dina inlägg nuförtiden ;)

2008-09-16 @ 06:11:48
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0