Jonas Hassen Khemiri...

Idag har det vart en riktigt bra dag, hade en liten svacka efter lunchen, men på körlektionen blev jag på bättre humör, känns verkligen som det går framåt, vi tränade parkering, landsväg, vänstersväng bla idag.. Gick bra tyckte jag =) Bokade även halkkörningen idag, den blir den 9 oktober =).. Sen var jag på toppenhumör, lite trött dock.

Lisa kom in till stan o vi skulle käka macka för vi var hungriga, men då hittar inte lisa sin plånbok så vi trava till baka till skolan vid halv fem, som tur var så var skolan öppen :) Sen gick vi till de nimes eller vad det heter, lisa skulle prova jeans, det slutade att vi gick ut ur affärern med fyra par jeans, ett till mig och tre till lisa (hon ska alltid vara värst :P) Lisa fick tre par jeans för 1398 kr, kalasbra!!

Sen hämta vi anna sen gick vi till sockerbruket för att kika på föreläsningen med Jonas Hassen Khemiri, den va sjukt bra! Han var grym på att prata =) Rolig var han också.. Innan allt började satt vi och tjöta med våran lärare anné, det va också grymt kul :P haha.. Men det va en föreläsning jag gärna skulle gå på igen!! han ska va på skolan imorrn så jag får kika efter honom ^^ Var kul när han läste en novell, där han prata om en tjej som skratta så högt så att busstaket nästan flög av, eller som en vulkan eller något sånt och av någon konstig anledning får jag endel blickar mot mig, från dom i klassen och kompisar :P vad kan det bero på?! hehe..

Men nu ska jag sova.. Orkar inte va uppe längre.. Imorrn är det temadag på skolan, börjar elva = göttkött.. Men jäses va snygg han var och rolig!! Sådanna killar växer då inte på träd.. Sjukt lik var han jonas karlsson som är med i offsifde :P



ett så kallat CHARMTROLL


  

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han äter spagetthi med händerna!!

2008-09-18 @ 17:21:29
Postat av: Anonym

Du vet de där debutantpriset som Viktor vann, de vann Jonas när han debuterade :) lite rolig fakta bara :P hehe.. kram kussen Evve

2008-09-18 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0