Jag tror att det kommer bli en liten....

Ska sova snart för imorrn ska jag upp tidigare än vanligt och ändå har jag egentligen sovmorgon, men duktiga jag har lagt in körlektioner på veckans sovmornar, ångrar mig nästan nu, men ändå gött att slippa stressa mellan lektionerna.. Men aja, gjort är gjort, hoppas att det inte är mycket kvar nu.. Har ju halkan om en vecka på torsdag, jättekul att ida har den samtidigt :) 

Dagen började med organisation & ledarskap, vilket är en lektion som är väldigt mysig.. Sen är det lektioner kontinuerligt under hela dagen.. Slutade dagen med naturkunskap och det var lite halvkul faktiskt :) Det klassrummet va bra! regnet har öst ner idag, typiskt när man sa senast igår hur fin hösten varit.. Sen var jag o mamma på jysk, jag köpte en spegel (en sån som anna har, fast i silver :P hoppas det är ok).. Sen åkte vi till elin i saleby och kände på hennes mage =) det är så fint att vara gravid! Jag tror att det kommer bli en liten pojke, men jag ändrar mig hela tiden men nu tror jag att jag håller fast vid det.. Sen hälsa vi på den andra tvillingen som bor 300 meter bort.. Hon har precis flyttat in där med sin kille.. Även hon är gravid =) Så sött..

Men nu ska jag duscha och sova =) Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0