Jag har ont överallt...

Usch, är inte kry nånstans just nu. Är förkyld, lite ont i halsen, något så otroligt ont i magen (fruktansvärt ont) och är sjukt trött och jag låter nu som en tvättäkta man, men just nu känns det som döden är nära :P Usch säger jag bara, hatar sånna här dagar.. Stackars J var också sjuk fast han hade vart det i två månader, men han kan skylla sig själv som tränat, det förvärrar ju bara skiten..

Dagen har vart lång, från 8-16, är inte van vid detta. Började naturkunskapen idag, hoppas det blir skojj, kul om vi får disikera ^^ Kul att vara i e-huset med, såg S och han såg riktigt söt ut idag :P skjorta hade han och det är aldrig fel.. Sista lektionen var riktigt seg, 1 timme och 20 minuter matte c en måndags eftermiddag är ingen höjdare :P Sen var jag i färghallen med mamma o kollade på tapeter, fann en jättefin som jag vill ha till fondvägg.. Såhär såg den ut =) Vad tycker ni? hade isf tänkt att ha någon ljus grå tapeter till resten av rummet..

      


Sen åkte vi hem till vårat lilla hus på prärien. Jag fick äran att köra.. Har även två lektioner den här veckan =) Hoppas det går framåt då.. Ska kika lite på idol nu och sen duscha och sen läsa lite svenska och sen sova så jag orkar gå upp imorrn.. Jag önskar även lycka till, till mina babes, Matilda och Frida som ska cykla vättern runt nu dom kommande dagarna. Ni kommer klara detta galant! Håll mig uppdaterad.. Ha det fint allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0