Ibland inser man bara vissa saker...

Då var det redan lördag igen, fredagen försvinner så fort.
Dagen i skolan va ganska slapp, vi gjorde upp planeringen för företaget.. det ska nog bli bra så fort vi kommer igång ordentligt.. Så var nästan fullt i matsalen igen, jag o marre satt där o så kommer vår allas älskling (synd att ni inte hör min ironi :P haha) alex :P nee så illa kanske det inte är, men marre är snäll o lämnar mig själv där.. Men sen kommer hans flicka ^^ och vi alla vet vem hon är nu! =) Är verkligen glad för din skull Lisa, jag hoppas du vet om det! Är du glad så är jag glad =) Sen när vi gick ifrån matsalen var det en "kompis" (känner honom inte) som hälsa på mig och då släpper marre världens bästa kommentar, det gick inte att hejda sig, så jag var på odrägligt humör den eftermiddagen.. Slutade tidigt, så innan dom hade engelska gick vi till söderströms en stund, sen så var jag duktig och satt i biblioteket och pluggade.

Sen följde lisa med mig hem, hon duscha jag gjorde inget, sen käka vi och tog bussen in till stan igen. Där möttes lisa upp av alex och jag av anna (som va nyslingad och fin i håret) sen gick vi och hyrde film, det tog sjukt lång tid.. haha jag hatar verkligen att hyra film. sen köpte vi en massa onyttigheter ^^ Sen kom jennie också så kolla vi i gamla skolkataloger och sen kolade vi på filmerna, vi hyrde the grudge 2, brockback mountain, och en till film som jag inte kommer på namnet just nu, men tyvärr sov jag lite på den, va rätt trött vid halv två :P

En scen va äcklig i the grudge annars va den inte så illa som alla sagt, då kör anna in sin armbåge i mitt nyckelben och hugger jennie i benet med sin hand ^^ hahah..

Sen så skulle jag ju med bussen halv tre, ser en massa folk som vart ute, kändes konstigt att man själv inte vart det när man tog den sena bussen.. När jag kommer dit så ser jag en person och min första tanke var, skämtar ni med mig eller? Hur stor är sannolikheten!? Jo självklart ska J åka med bussen (jag som undvikt att hälsa på honom den senaste tiden) Så börjar han prata och gud vad jag skäms, ska be om ursäkt idag tror jag.. sen är det såklart att hans kompis sätter sig framför mig i bussen, tyckte så synd om J.. Det va sjukt nära att tårarna började komma med det släppte verkligen när jag gick av bussen.. Satt och kollade ut när jag satt i bussen och i fönstret speglades han och så tänkte jag tillbaka på alla händelser och saker man gjort tillsammans.. Han såg bara så snygg ut och det gör inte saken bättre.. Usch!! blir bara så arg på mig själv, tog ett bra tag innan jag kunde somna.. Jobbigt att veta att han fanns 500 meter bort :/


Men nu ska jag sluta skriva, blir för jobbigt att läsa såhär mkt.. Ikväll blir det mer filmkväll hos marre =)


saknar stockholm idag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0