Helt otroligt!

Idag var jag och fixade utväxten på håret.. Och jag brukar göra ljusfärg, men dom "gjorde" tydligen inte det där, så hon la folieslingor som hon blondera och det blev väl bra... Men jag ska aldrig i hela mitt liv gå dit igen.. Dom ruinerar en totalt! Fattar inte hur mycket pernagr jag  tjänat på att syrran fixat mitt hår, men det måste vara tusentals kronor! Fy faan, kan inte släppa det.. Att det kan kosta så mycket! man kan ju börja gråta för mindre alltså!

Annars har dagen i skolan vart ovärd, första vi hade var klassråd där kom vi fram till att vi ska til sjölunda ikväll för eknomettorna ska sova över där så vi tänkte bjuda dom på lite saft och bullar, kanske hitta på nåogon lek med.. Sen hade vi samling i aulan, dom gick igenom föreningarna på skolan.. Har dessutom en otrolig träningsvärk idag från i måndasg  och tisdags... Känns som det blir stressigt med träningen idag, måste ju hem o så in till stan sen igen direkt.. Så istället tänkte jag göra en ordentlig städning på mitt rum, sätta på en bra skiva eller film och sen städa för kung och fosterland.. Dagen slutade med att vi hade marknadsföring, där vi redovisa våra tvålar och björn och anton hade gjort en tvål där själva flaskan var en frukt och bladet var pumpen där man trycker för att få ut tvålen då ställer john den klockrena motfrågan.. Dom frukterna som inte har något blad då? Jösses va jag skratta då :P underbart! hahaha... Många hade kommit på bra ideér faltiskt..

Men nu ska jag städa, allt för att glömma mitt besök hos frisören!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men hur mycket hade du tänkt att det skulle kosta egentligen? :P Kan du berätta att Idas kompis Emelie fick betala 1100 kr när hon färgade sitt hår så du ska inte klaga :P

2008-09-03 @ 16:36:00
URL: http://lesalisa.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Frisörer är överskattade.

2008-09-03 @ 16:41:17
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Åsa

ja, visst är det sjukt dyrt å gå till frissan!!?!!

Så himla mycket bättre å få det fixat av en kompis eller syrra eller så. Elevklippningar kan ju också va bra ibland, men man vet ju aldrig..=)

Ha det bra!

2008-09-03 @ 16:48:41
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0