Göttans...

Sitter och tar igen mig lite nu, kom hem från friskis för ca en timme sen, va på KiBox med matilda idag.. Det var mycket roligare den här veckan än förra vet inte varför men det var det iaf =).. var sjukt kul när vi kom dit, då ser jag en fyrhjuling och jag kunde ju gissa med bakdelen att det va lisas käre vän alex, han såg otroligt förvirrad ut och fråga vart lisa var.. Jag bara hon är nog där uppe, men vi hitta henne inte, han kolla salarna och jag ringde och kollade omklädningsrummet, sen sa jag att han fick kika på station.. Sen ringde lisa och sa att hon hade vart o solat och hon hade säkert sagt det tre gånger idag men jag har blivit så glömsk på senare dar, blir nästan rädd för mig själv.. Jag bad henne ringa honom iaf, duktig och snäll som jag är ^^  Det va riktigt mkt folk i gymmet med, som vanligt på kvällarna.. Såg den sk väsk-killen :P det var ett tag sedan :P hahah..

Sen efter passet var jag med matilda och handlade lite, mysigt att gå omkring i affären på kvällen när det inte är några folk där.. fast det var mindre mysigt att gå omkring där ner man inte duschat.. Och det var inte lätt att hitta alla konstiga saker som matildas pappa skulle ha, tex torkad dill :P haha.. Ska kolla på slutet av Om en pojke nu och sen kika på sex and the city.. Struntar faktiskt i om jag ska upp tidigt imorrn eller inte ;P

Ha det fint!




härliga minnen från gothia 07



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahha va trevligt att man är så eftertraktad ;P

Men vi fann varandra sen tillslut^^ =)

Och det var verkligen packat med folk på friskis igår! Va nästan 100 pers på passet kl 18.. jobbigt!

2008-09-10 @ 10:09:06
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0