Gäller att hålla tidsschemat imorgon...

Imorrn kommer det bli stressigt känns det som, det är bara en massa tider att passa.. Men eftersom vi har ett hål på fyra timmar så ska det nog ordna sig.. Fast nu när jag tänker efter så blir det nog inte så stressigt som jag trott..

08.00 - Skola
10.30 - Frissan
13.30 - Skolan
16.30 - Körlektion, dubbel
18.45 - Skivstång & spinning

Hoppas det kommer funka.. Måste få i mig käk innan träningen bara, frågan är när och var, kanske kan gå till mormor.. Mamma kanske kan komma in med mina träningskläder senare så jag slipper släpa på dom hela dagen.. Men måste komma ihåg att packa den imorrn bara :) Men det ska nog ordna sig.. Känns pinsamt att åka tillbaka frissan, men vill ju va nöjd, känns som att det är för mycket utväxt kvar, det syns så väl när man har toffs..

Ska kolla färdigt på bridget jones och sen sova, ska bli skönt för rummet är nystädat (kommer väl vara städat i ca en halv dag men ändå :P) sen har jag även renbäddat i sängen och är nyduschad, kan inte bli mycket bättre.. vardagslyx ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0