Fredag med spex som krydda...

Idag har det vart en bra dag rakt igenom =) Det gick lite framåt idag på UF-företaget, vi ringde banken och vi fixade marknadsundersökningen.. Jag och marre sprang runt tillsammans =) det var riktigt skojj och fråga folk..

Sen efter skolan följde jag med marre hem =) Vi käka lite mackor och sen låg vi och tjötade ^^ vilket alltid är lika trevligt! Sen tog jag bussen ner till stan igen för att kolla på årets spex. Det slog inte ettans men det slog förra årets iaf, satt och skratta en del kan jag meddela.. Hade perfekt utsikt över skolans snygging, M... hetare än så blir man knappast, inga fel på den killen vad man kan se ^^ men spexets höjdpunkt var nog när två killar skulle rocka rockring tillsammans men det allra bästa var när emil sprang rakt över scenen NÄCK :P hahaha med enbart en kvist framför sina juveler :P....

Sen hämtade marre mig så hyrde vi film.. Sen åkte vi runt i halva stan för att leta rätt på calle.. Men vi fann honom till slut, så åkte vi hem till linus och kollade på film =) var påväg att gå in till hans rum men där satt hans föräldrar :P dom andra hade nämligen gått till vardagsrummet.. Det var riktigt trevligt faktiskt, va så sjukt längesen vi umgicks med dom och jag saknar det.. Något som var sjukt kul var att calle va rädd för katten och skrek till en gång ;P hahaha...

Sen redan vid halv elva blev jag hämtad.. vi skjutsa hem calle också, sen körde jag hem.. Så jag ska sova snart.. Blir jobb imorrn och på kvällen är det oklart vad som händer, men på söndag ska jag till skopunkten med mamma =) måste hitta mig några höstskor :)

Ha det gott allihopa och festa inte lugnt ikväll ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0