Fördriver tiden i skolan med min blonda lilla vän ^^

Japp, nu sitter vi i skolan och väntar på att mattelektionen ska dra i gång.. Ingen lektion mellan 9-14.30 slappt kallar vi detta.. Alla drog typ hem och ska inte på matten och visst det kändes lockande men jag och marre bestämde oss för att vara duktiga flickor.. Var på banken och då skulle vi öppna bankkonto men det får bli på onsdag istället för ingen av oss hade tänkt på att ta med sig id, jag hade dock med mig mitt men det var bara för jag hade väskan med mig..

Sen hade jag körlektion, var dubbel idag, vi prova att bromsa hårt.. Han börja redan prata om uppkörning men jag har problem med placeringen.. Och därför kände jag att det är bättre om vi diskuterar uppkörningstider nästa gång istället.. Sen lyckades jag skämma ut mig något enormt på inter sport.. hahahha, höll på att kvävas av mitt eget skratt när jag gick därifrån, men marre sa att det inte va så farligt, så jag får lita på henne.. Ingen har avbokat sig från skiv&spin ikväll och om det inte blir det så struntar jag att åka till friskis och går en långpromenad istället (bättre än inget, är ju så sjukt härligt i det här vädret) Nu ska vi fortsätta att fördriva vår tid här på de la gardiegymnasiet ;P Imorrn blir det full rulle hela dagen..

8-16    Skola
16-17  Fira calles 18 årsdag
17-19  UA möte
19.30  Skivstångspass

Sen hem och sova =)

Ha en toppen dag nu alla nötter ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0