Ett roligt dygn!

Igår åkte jag in till stan, på bussen satt lisa.. Nästan alldeless själv.. Sen gick vi och alex hem till anna, kolla lite på tv bland annat.. Sen vid halv tio kom emilia och vi gick till ica klockan, där samlades större delen av klassen, sen när emil slutat så satte vi oss i bilarna och körde ut till sjölunda.. Då var ettorna inne i ett rum, jag tror att dom inte visste om att vi skulle komma.. Sen var det ett litet rum och sen var det dörren ut.. Tre i klassen valde ut tre stycken i allrummet sen fick dom hålla för ögonen, sen var det helt mörkt och så tog vi kort på dom så att det blixtra till och sen börja vi skrika.. Det var bara den första tjejen som blev riktigt rädd, hon skrek som bara den och nästan kröp ut.. Alla andra va lite beiga.. fast dom va nog ganska rädda när dom blev utvalda.. Sen bjöd vi dom på festis och bullar när dom kom ut ;P men det va kul att komma dit o hälsa på iaf..

Under den knappa halvtimmen vi var där hann jag skämma ut mig lite lätt.. Dom hade en stekpanna med massa köttfärs i, då sa jag till anna, ska vi ta med oss köttfärsen hem och då gick anna, så ser jag några komma och jag går in till dom andra o så kommer en kille in och har världens retligaste min och så säger han hej (och jag ser att han tänker i hans lilla hjärna, hahah kättfärstjejen, mohhaa) .. Anna fråga om jag kände honom och nope det gjorde jag icke.. Han tyckte väl bara att jag va dum i huvudet :P Okej jag hatar att berätta saker för det är aldrig lika kul som när man upplevt det själv :( det är så tråkigt ;P men aja, sen åkte vi till anna igen, kolla på sex and the city och sen sov vi..

Sen idag var det skola, rättskunskap och sen marknadsföring, slappa torsdagar har vi :P Va sjukt kul på håltimmen när vi satt i vilorummet uppe i vårt studielandskap.. Då hittar vi gamla klassfoton och där ser vi en kille som stack ut en aning och anna säger på skämt, där är ju din killa och då pekar jag på honom och då frågar hannah, har du vart tillsammans med honom? Mm sa jag, när jag gick i åttan och så börja vi spinna vidare, det va så sjukt kul för han va inte alls en sån typ av kille som jag skulle bli intresserad av.. Gud va vi skratta och hannah o frida fatta inte att vi skämta, det var så sjukt kul! fast sen berätta vi :P

Sen tog jag bussen hem vid 14.50.. Så om en timme ska jag gå till filsbäck så ska jag följa med mamma o handla =)..


Kommentarer
Postat av: Anna

Beige x) hahah! KöttfärsLISA :D:D Men jaa, imorgon är det party!!! LISA <3 JONAS ;) hahahaha vad kul det var!

2008-09-04 @ 20:11:05
URL: http://pimpmypickles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0