En varm dag..

Idag har vädret ute vart hur skönt som helst =) Börja dagen med att ha organisation och ledarskap, det verka vara en grymt intressant kurs och ny lärare var det också, men bara samhäll ekonomer :P Jag hoppas på att alla lektioner blir lika intressanta.. fast hitta knappt dit först, kom till skolan vid 8 och sen sprang jag runt o leta efter klassrummet, fråga anne och där stod även två vilsna tvåor som inte hittade sitt klassrum men med hjälp av anne så kom jag rätt! Sen hade vi filosofi, även det ett intressant ämne.. Fast man kan nog bli tokig om man tänker för mycket :P haha..  Sen slutade vi klockan elva eftersom vi inte hade någon psykologi eller matte.. Så vi gick en runda på stan.. Köpte en topp och en skjorta på vero moda från presentkortet jag fick i födelsedasgpresent.. Sen gick vi hem till anna o kolla på tv.. Har även bokat fyra dubbellektioner till, för sten-inge hade satt i nya papper idag så det var bara att ta dom bästa tiderna :P

Så nu ska jag göra lite läxor, lika bra att få gjort dom och sen ska jag och matilda iväg på KiBox, första gången nu för hösten, skulle gått förra veckan men jag va ju förkyld då :(.. Jag hoppas det är lika kul som förra året, men det kommer kännas konstigt att inte gå dit med syrran :/... Ska bli gött att träna, finns inget goare än när man kommer hem och ska sova på kvällen!

Ska jobba på sön, hade velat göra det på lör men då kunde tydligen inte hanna, så typiskt.. för vi hade ju tänkt att gå ut i skövde på lör, så vi får se hur det blir med det.. Och jag blev nästan lite stolt över mig själv i skolan idag, kom ut en kille från ett uppehållsrum och jag lyckades att inte skrika utan bara dra ett djupt andetag... :P hahah... men nu ska jag göra lite nytta :)

Ha det toppen =)


Kommentarer
Postat av: elina

med A-laget så ligger vi i 4an tror jag , och där kommer vi stanna denna säsong ;) spelar du fortfarande `?

min hörsel är fortfarande dålig, men ska till vårdcentralen imorgon igen, så jag hoppas verkligen att den blir bra nu för det är sjukt jobbigt! Minns knappt hur det var att höra bra ;) det har ju gått 1½ vecka nu (A)..

Hur går det i skolan annars då ? kul med ekonomi `? :) kram

2008-09-02 @ 17:10:08
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0