En utekväll som inte får mer än godkänt :P

Ja, utekvällen igår blev lyckad men inte så rolig som dom tidigare gångerna varit, men den slår ju förra veckans "utgång" då jag och lisa var nyktra.. Förfesten var i råda hos mikalela, sen va vi sex tjejer till, sen kom Kim för han skulle skjutsa oss så han kom lite tidigare :S tossigt.. men aja, gött att vi fick två som skjutsade oss iaf, sen kom alex o körde resten, träffa även på dannemann och richard (kommer inte ihåg om han hette det eller inte :P) Prata lite med dom innan vi åkte iväg =) Lisa från mariestad hade glömt sitt leg så hon kom inte in o jag skulle få tag i kim igen men han svara inte, sen ringde jag alex och han skulle fixa hem henne på något sätt :).. Sen var det den gamla vanliga visan, man tappa bort alla :P men större delen av kvällen tillbringade jag faktiskt med lisa och anna, helt otroligt! haha.. men kvällens höjdpunt var nog när vi såg F, sen så börja vi prata med F och hans kompisar.. Han va så sjukt liten, men gud så söt ^^ haha.. Vi blev medbjudna på efterfest,, Men palla inte att dra dit själv eftersom lisa inlett sambolivet nu :P Faaan :P Typsikt att man inte bor i lidköping då hade man ju inte behövt tveka en sekund.. Usch! men det ska vi försöka fixa en annan gång.. Finns väl inte överdrivet mycket att berätta..

Sov från tre till tolv idag, sova ut är allt riktigt skönt.. Idag blir det lite läxor och sen kanske stan ikväll, vi kanske åker till bowlinghallen en sväng. Aja nu ska jag käka middag.. Jag hoppas bilder kommer inom kort :)

Ha det fint nu.. För er som inte kikat ut ur era fönster kan jag meddela att det är riktigt höstväder, regningt och grått.. Tack för lånet av klänningen igår också anna =) jättesnällt!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hhahha vadå sambolivet!? :P Nu överdriver du faktiskt^^

Och om du med Richard menar killen från förra fredagen så heter han Niklas :P

2008-09-06 @ 17:02:08
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0