En lördag som spenderas hemma...

Idag har det vart en ganska lugn och skön dag :) Börja med jobb mellan 9-15 sen tog jag det lite lugnt.. Sen fick jag lite panik av att sitta hemma så jag fråga om pappa kunde komma hit med kameran för jag kände för att gå ut och ta lite kort, så han kom i sin nya bil, första gången jag såg den.. Sen tog jag mig en promenad, gick till truve och sen satt jag på bryggan och filosoferade lite, tog lite kort i brist på annat, sen efter ett tag så gick jag hem igen.. Det la sig en strimma av dimma ovanför marken, synd att jag inte kan fånga sånt på kameran, det blir aldrig samma sak genom kameran som det blir genom ögat, vilket är grymt tråkigt..  Älskar verkligen promenader, man kan tänka på alltt och ingenting, bara få rensa hjärnan..

Ikväll blir det hemmakväll, hade tänkt leka med korten jag tog men så kom jag på att jag inte har någon sladd och sånt gör mig en aning irriterad.. Men aja, det blir ju inte bättre för det.. har beställt lite från H&M nu iaf.. Ska beställa både från haléns och ellos med.. Det är så kul när man får det lilla brevet på posten där det står att paketet har kommit :) längtar redan, spännande och se om det passar eller inte..

Nu ska jag mysa ner mig i sängen, tända lite ljus och ta en varm kopp choklad och titta på film =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0