En lång dag!

Den här dagen har känts lång, har vart i skolan mellan 8-16, hade ett hål på fyra timmar.. Det var i längsta laget :P Hade matte C sista lektionen och vi har nu kommit in på andragradsekvationer och jag älskar det! Tycker det är roligt, så jag hoppas att det inte blir allt för mycket svårare :P Ivarsson gjorde min dag iaf, när vi satt i akvariet så fråga jag om dom tyckte det verkade kul med övernattning i skolan innan vi tar studenten och då säger han med världens mest deprimerande röst, jaa det vore ju jättekul! oh herregud va vi skratta ^^ hahaha..

Sen tog jag bussen hem vid 16.25, proppfull som vanligt men fick sitta ner iaf och så var det en kille som satt framför och jag såg rätt in i örorna och det var en syn jag helst hade velat slippa.. Alltså, vaxar inte killarna öronen? Kommer ihåg när vi var på bilsemestrar hela familjen då min brorsa satt i mitten o jag o syrran på varsin sida, då var det inte heller så mummsigt om man säger så.. Skärpning killar! Om ni har kort hår får ni faktiskt vaxa öronen! Kom hem vid 16.45 och slängde i mig några mackor o så tog jag bussen 17.30, hann alltså va hemma en halvtimme.. Sen gick jag en liten sväng i stan o sen till friskis, träna skivstång & spinning =) Kände mig seg idag :/ men jag laddar nu inför KiBoxen imorrn =) Sen övningskörde jag hem med mamsen..

Nu har jag duschat och fått i mig lite mat så nu ska läxan göras =) Sen ska jag sova! Ska bli skönt! Och nu till alla där ute

SOV GOTT OCH GLÖM INTE ATT VAXA ÖRONEN ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0