En kanondag!

Den här dagen har vart underbart go, förutom att vojka är en tvättäkta surkärring, hon förtjänar en stor fet smäll på käften! En riktig hagga är hon, jag finner inga ord, sånna som henne borde inte få jobba med människor, hon borde låsas in någonstans! Jag vill inte se henne iaf, man går ju inte dit i onödan direkt... Första hade vi UF och då kom det nån som hette amalia som kom o tjöta lite, sen hade vi hål på 4 timmar så jag, anna och lisa cyklade iväg till McDonalds och åt lunch, eftersom det var soppa och vi skulle gå till klockan fyra idag!.. Vi satt där i två timmar tror jag, som vi skrattat.. och det fortsatte dagen ut.. Att man kan ha så kul i skolan :P det är ju helt otroligt..  Hade svenska och matte sen i slutet =) Anna och lisa har för övrigt trackat mig hela dagen och jag lovar, ni ska få igen! Hahahah.. Sen åkte jag hem.. Fixa mina block så det står namn o skit på, blev ganska fint :) Sen övningskörde jag in till stan, va på skivstång & spinning, riktigt gött att få träna, kommer nog få en go träningsvärk imorrn :P haha.. Men det ska kännas att man lever ^^  Sen körde jag hem och så käka jag lite och jag ska snart hoppa ner i sängen, börjar åtta imorrn med en ny kurs som är organisation och ledarskap, ska bli spännande att se vad det är och vilka som ska ha det :P

men jag tror jag tar och säger god natt här ^^ känns som att det var något mer jag ville skriva, men då får jag ta det i efterhand ^^


önskar att det vore sommar igen så man är lite brun ^^
hatar att vara blekfis :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0