En härlig höstdag...

Idag är det verkligen en underbar höstdag ute och jag borde skämmas lite som sitter inne nu.. Får nog gå ut på en promenad sen.. Var i skövde med min ömma moder idag.. jag körde både dit och hem och det gick bra =) inga överkörda tanter idag heller.. Köpte mig tre par skor och betalade för två.. Var ett par söta högklackade jag velat ha men såklart så fanns dom inte i min storlek.. Köpte tre stövlar istället, ett par bruna och två par svarta..

Kollade på lite kort på bilddagboken och endel är verkligen grymma på att ta kort.. Jag vill också kunna... Är så avundsjuk.. Bläää på mig själv..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill också ha stövlar!!!

2008-09-21 @ 17:09:02
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0