En fiffig liten finess...

Har lagt till en liten rolig sak på min blogg om ni kollar över bilden så ser ni att det står 255 dagar kvar till studenten =) Det är min nedräknare så jag kan se hur många dagar det är kvar.. Låter så mycket nu men det kommer gå så fruktansvärt fort :/ vill inte, men ändå längtar man.. kan inte bestämma mig.. Ska bli skönt men ändå så trivs jag så otroligt bra i skolan just nu, schemat, klassen och skolan kan inte bli mycket bättre! Men det är bara gå in och kika här ifall ni undrar hur många dagar det är kvar till 10 juni och syrran, du kan ju kolla här så vet du hur många dagar det är kvar till din födelsedag :) hihi..

Snart ska vi ju prova studentmössor också =) så spännande..

Ska gå och ta mig en dusch nu för jag känner mig så oerhört sleten..






Kommentarer
Postat av: Anna

Ooooh, student mössa :D:D Jag vill inte ta kort imorgon!! Vad ska du ha på dig??

2008-09-28 @ 13:14:27
URL: http://pimpmypickles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0