Det kan man tycka..

Älskar den meningen, våran lärare Irene brukar säga så när hon inte håller med riktigt och inte vet vad hon ska säga då kommer kommentaren det kan man tycka, den är verkligen klockren!

Tillbringade kvällen med lisa, marre och anna idag. Kom en timme tidigare till marre så vi förberedde maten ^^ sen hämta vi anna o lisa i stan och sen hyrde vi film och sen åkte vi till hjertberg, då när vi går i affären säger marre:

- Får jag fråga en sak (kort paus) är ni rädda när ni åker med mig?

Och i samma sekund så säger någon jaa innan meningen är slut, då är det en som jobbar där som trodde att marre pratade med henne :P det va så sjukt kul, tajming på hög nivå ^^

Sen käka va tortillatårta och hade det jättemysigt, sen kolla vi på filmen. Sen efter en stund när filmen var slut så hör vi bara en smäll och hur det lyser grönt ute, så gick vi ut, då var det några som sköt raketer, det var hur fint som helst, vi såg jättebra från marres balkong, vi kramades och sa gott nytt år ^^ det kändes precis som nyårsafton! Riktgt pampigt vart det tack för dom som ordnade det..

Sen fick vi skjuts ner till stan av marre =) Så nu ska jag sova ^^ och imorrn är det officiell pluggdag, matte oh svenska står på schemat. Sov gott allihopa =)


flickorna som jag tillbringade den mysiga kvällen med ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0