Dagen har präglats med en gnutta otur ^^

Det har vart återigen en toppendag i skolan.. Emil busa sönder nu i eftermiddags och jagar mig så jag börjar skratta hysteriskt så nu är allt återställt igen, ettorna står o stirrar som levande frågetecken och undrar vad det är för fel på oss. .Sen som sagt så gömde jag mig i kappskåpet och fick sår på knäet, som inte kan sluta blöda :( dessutom fanns inte dom leggingsen på rydéns som jag ville ha,, Sen blev jag irriterad på pappa och då blev pappa irriterad på mig.. Sen när jag skulle cykla hem från busstation så skulle jag ta på mig jackan, då stack det till, så jag fick årets första getingstick :P lyckat! Sen så var jag när på att trilla utanför H&M för mina skor är så hala och var även nära på att snubbla ner för trappan i matsalen.. Hoppas inte all denna otur fortsätter ikväll :P Men dag en har vart toppen kul =) Kul att stå framför andras skåp, eller vad säger anna? ;)

Flummlisa idag ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0