Blir en hemmakväll idag...

Idag har det vart en seg dag, vart trött hela dagen, kan bero på att vi hade sovmorgon och en stor håltimme.. Men man ska väl inte klaga.. Rasmus har vart duktig och sett till så att vi får ta skolkortet klockan 9.15 istället för 15.30 så han är min nya idol för tillfället! Jag gillar verkligen min klass man kan inte bli annat än glad när man är med dom =) Kommer sakna min klass så sjukt mycket, börjar nästan gråta av tanken..

Ska snart in till stan igen för o sola lite och sen hämtar mamsen mig och sen blir det hemmakväll idag =) är så trött och seg..  Ska kika lite på one three hill nu.. Fick även svar från karin idag och dom verkade positiva och hon skulle skicka vidare mailet till lovisa som också var informerare..

har vart en dunderhärlig höstdag idag!




Kommentarer
Postat av: micaela

Snygg blogg!

2008-09-25 @ 18:23:14
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0