Äntligen fredag..

Saknar kyckling reklamen där dom sjunger, "jag vill ha fredag idag"... Då fick man fredags feeling i hela kroppen ^^ Sitter just nu i mitt rum ned lisa och kollar på filmen från när jag är liten och ser att jag är jättelik mig själv :P Haft en jättemysig kväll med marre, lsia och emelie förutom att vi såg på harry potter, gjorde ett tappert försök att gömma dom... Men dom fann dom och jag fick till slut se första filmen.. Är emot harry potter för dom som inte vet det.. Vi gjorde våran favorit kycklingkebab med pitabröd =) Blev dock ganska starkt :P

Annars har dagen i övrigt också vart bra =) Åkte hem en snabbis och sen in till filsbäck och satt på mammas jobb och vänta på henne. kom knappt in med en knäpp kedja jag inte fick upp så jag fick ringa mamma inne på dagis.. Sen handla vi och sen hämta vi mammas jacka på kemtvätten och påväg därifrån möter vi lidköpings sötnöt, FV =) alla som känner mig vet vem jag pratar om ;P haha..

Ska vara lite social nu =)  God natt och sov göttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0