3 månader till julafton...

Saker jag gjort idag:
* Öppnat bankkonto med Pikaboo UF
* Gjort marknasdundersökningar på norra
* Vart i skolan
* Solat
* Tränat
* Kollat på idol

Och en kille som är så fruktansvärt skön så att det finns inte är ju NILS, han är en kille som verkligen bjuder på sig själv och han får en alltid att dra på smilbanden, när han säger på sin goa dialekt:
- jag årkar inte vänta längre nu, jag är inne på min 17:e kopp kaffe nu :P

Bagge säger till honom, inget spex nu och han bara nedå och vad gör han? Han är bara sig själv och spexar loss totalt! Den killen måste vidare!! Inget snack.. Jag tror fan att jag är kär i den killen!!

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.601957

Här är hans audition.. ni får gå in på länken för att kolla dagens bravad =)





Ahh =) grym är killen!! Ska skriva ett brev upp till kajsa på kansliet nu =) Har vart duktig och ringt dit upp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0