Varför ens försöka?

Då var lovet i princip slut.. Dagen har tillbringats i göteborg med mina goa vänner marre, lisa och emelie =) Alla va rätt sega idag, så det blev inte så mkt affärer.. Var inne på buttericks och bodega och så mycket folk på ett och samma ställe var längesen jag såg, 10 gånger värre än ullared.. Det var verkligen halloween hysteri!! När jag och emelie var på bodega träffade vi anton, john, wester och linus =) va sjukt kul att se dom, ska bli ännu roligare imorrn när vi ska festa med dom...

och jag fann inte vad jag sökte.. Men jag ska vara boxare, fick låna shorts och lindor av john =) mycket snällt!! Körde helt ensam idag för första gången och det gick bra =) kändes inte så speciellt.. Kvällen spenderades med marre, lisa och arne och om jag ska va ärlig så var det riktigt trevligt =) och vi fick besök av några läskiga barn som sa bus eller godis.. Dessa barn fick godis för innan hade marre råkat ut för bus, hon hade fått toalettpapper runt sin bil ^^

Och jag ska aldrig mer försöka, bara patetiskt.. Ska bara låta allt vara nu, orkar inte ens bry mig!!

Ska sova nu, ska jobba imorrn.. Gött att få pengar.. Kommer inte hinna blogga ngt imorrn så det får bli på söndag, då är man nog pigg och glad :P noooot! hahaha.. Börjar längta tills imorrn nu :P tihii.. Fast det är ju redan imorgon idag :P För nu är det första november :P TJOHOOOO!

Kan även meddela att första snön kom i nässjö igår :P



GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0