Varför är man så nyfiken på vissa människor?

Hade körlektion nu imorse och det gick sådär, måste verkligen sätta allt! Blir så irriterad på mig själv, ska vrida på huvudet tills det går av! Ska ha halkkörningen den 23 oktober nu istället, tråkigt, för då dår jag inte köra med ida, men det kanske är någon annan som jag känner som ska göra halkan då.. Har även bokat uppkörning också så det blir nån gång efter det..

Sen var jag på banken och förde över lite pengar.. Sen idag har vi inte haft några lektioner. Vi i arbetslaget ekonomerna fick tårta idag, ingen vet varför :P Sen va vi på en grejj i aulan, en meterolog från tv4 ar där o prata. Sen var vi tvuga o gå eftersom vi skulle ta kortet till skolkatalogen.. Blev även en fräsig bild till framsidan! Och bastuklubbens bild va så fruktansvärt cool! haha. Kommer bli en rolig skolkatalog i år =) Sevens and the city kortet blev för övrigt GRYMT!

Sen har jag en liten fundering, vad är det som gör att man är så nyfiken på endel männsikor och andra inte.. När man ser så mycket folk i skolan varje dag så funderar man lite på vilka endel är och andra inte. Vissa skulle man vilja lära känna andra önska man att man slapp se.. men man ska ju inte döma andra männsikor, men om man inte känner dom kan man inte göra annat. Fördomar är något alla har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0